Wednesday, September 24, 2014

Budak banyak akai

Pejam celik pejam celik.. dah setahun 3minggu pun Adly Zareef ni..
Makin panjang akal, kuat buli abang, boleh tahan kasar jugak bile main budak kecik ni..
Biasalah anak jantan kan..
Kadang2 bile terlepas pandang bikin urut dada jugak..
pernah 1 malam tu abang dia dah tidur pun..dia leh senyap2 masuk bilik air k..mommy ingat ke dia kejar daddy dia masuk bilik jenguk abang..
lama diam... mommy ralit tengok tv..biasalah mommy bile ade cte fav...
dahlah lampu sume dim..dah malam kot kul 10lbh..
tetiba rasa eh senyap je..mana si kecik ni dah tidur dengan daddy ke...
rupa2nya dok dalam bilik air~!
atas lantai...tepuk2 lantai...
Hailah adik... nasib xde takung air dalam baldi ke ape ke...
dia ni mengensot je.. tapi laju memang terkejut sekejap2 kat bilik...kejap2 dah kat dapur..
pastu suke main nyorok2 blakang langsir..
next time kne amek video..main belakang langsir...macam entiti je.. hahaha

so far adly ni mengensot n meniti je.. mulut membebel yang satu ape pun xdpt paham.. belum butir org kata..
gigi dah banyak..6 batang besar2 k.. serammmm!!!!
selalu kena marah bila geget mommy...geget suke hati kat mane pun..peha gebu mommy pon dia baham..
Selalu menyepah..habis umah berantakan kalau dia berjaga..kemas 40x pun sekejapan je hehe..
he such a little explorer..

My sweet heart..heartrob.. 



No comments:

Post a Comment