Wednesday, November 10, 2010

Welcome 7 months....

Salam...hai there lovelies....hope everyone will be fine....

Just now lunch with my hubby @ Linda Onn Nasi Ayam...saje jer...my hubby datang nak lunch same2...Erkkk... alhamdulillah...tq Linda...dia ade tadi kat restaurant & ada few crew TV3 wat ape tah...my hubby kate she said Hello to us right before we step out from the restaurant..i xperasan lol...cehceh...i wat2 kekwat...hehe...

Btw...Happy Seventh Months to us.....clap2...(",)...macam xcaye je...rasa baru2 lg bloghopping sana sini cari idea untuk preparation wedding...so much fun....bilalah my only one sister ni nak kawin...macam2 i plan nak wat time wedding dia nanti hehe....xmalu shame2...my sis kecik lagi belum habis study lagi...still wat MBA....eh menceceh di petang hari....

Back to my Sweet Seventh Months....hubby is planning our next so call hornymoon end of this year....but bukan menggunakan free package as i said on last *
post* insyaallah we'll be using I-Tune package that my hubby bought last weekend while wondering around Metro Point Kajang searching gift for my fren wedding...dunno yet which part of world we go...xkesah pon asalkan dapat cuti2....hui....cant wait...in Malaysia of coz...xde nak gi jejaoh la ni...busy weh...banyak wedding nak kena attend end of year...i'm not sure if u'll know bout I-Tune package...coz i baru jer tau kot...hehehe...but xkhatam sangat what the SA terangkan...my hubby yang betul2 khusyuk dengar....but ape yg i leh share they provide 3 different packages with diff benefits...& free vacation provided as well...local & outside (indonesia@ thailand)...depends on package yg dipilih...Package A for RM3++, Package B for RM6++ & Package C for RM9++...
(sorry cant recall exact amount huhu)...we choose B...so we gonna get free local+indonesia...so for those yg berminat leh lah browse thru Airasia I-Tune....kot ade yg planning nak honeymoon ke umrah ke...macam2 ade....

till then....xoxo..
nak cari design caftan ni...my mum nak tolong jahitkan Baju raye HAjj...tata....ptg ni nak ke Jalan TAr...mgkn2 Jakel....

2 comments:

  1. HEPY 7th MONTHS...
    moga jodoh berpanjangan yer!

    ReplyDelete
  2. amin...u too dear...happy anniversary...how times flew..

    ReplyDelete