Friday, May 15, 2015

Hari-hari Hari Ibu


Kedua-dua buah hati mommy...lahirnya diorang barulah jadi mak..
Sambutan hari ibu tahun ni bermakna sebab insyaallah akhir tahun nanti diorang bakal dapat kawan sorang lagi..
Syukur sangat..walaupun kadang-kadang cam semput melayan diorang dua ni..ngn tengah membawak budak lagi...kuss semangat...

Si abang Ameer..cam biasalah..mulut banyak kan..kadang cam nak tercekik rasa bile dengar dia cakap..kadang rasa nak geget je..hehe...kadang-kadang buat mommy sayu pun ade...
Yang adik biasa2 je lagi..sebab berat mulut dan pelat banyak lagi..hehe..sok2 tah2 same je dedua ni..

Situasi 1:
Mommy sudah solat kat Giant..abang dok sebelah...sambil dok mommy berdoa...
Abang: Mommy...abang xnak susahkan mommy lagi...
Mommy: Tengah doa sengih2 je...xdan jawab..
Makcik dok belakang mommy: Hehe...Nape bang.. abang selalu susahkan mommy ke??
mommy: haha...
Makcik dok belakang: Pandai sangat budak ni..
alhamdulillah...


Situasi 2:
Mommy sudah solat jemaah dengan daddy:
Abang: Ya Allah...janganlah bagi adik nangis2...sambil selak buku doa ibu mengandung..
Mommy n daddy: hehehe...terus doa..


Ragam anak2 sorga...moga terus jadi anak soleh..aminn

3 comments:

  1. Replies
    1. hehe..alhamdulillah..dorg ni byk ngikut2 ape kita buat..jgnla terikut hat xelok dr mommy ni ha..hehe...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete