Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Wednesday, November 05, 2014

Minggu sudah..dah lepas..

Sabtu lepas kami ke Gold Coast Morib..hehe.. it such an adhoc holiday.. dapat bilik free kot.. bukan 1 bilik 3 bilik..yahuu...
Alkisah holiday x planning..gitulah... dengan bersiap ringkas2.. makanan anak2 aku pun xdan nak masak..huhu..my bad..1st time x masak.. sebab sebelum tu keluar gi cari tudung nak pakai wedding suklin diz wiken.. so.. meraban ingat nak gi Jln Tar sekali hujan lebat.. terus ke Aeon Big wangsa maju je.. hehe..lantak..murah2 dan senang.. makan terus anak beranak.. tu yang x masak sebab ingat nanti senang cari makan kat area hotel..

Kami tiba agak lewat betul2 dekat maghrib..silap x tapau makanan..langsung xde bekal k..biskut2 pon xde.. anak2 kelaparan amukan dah... kul 8.30 baru nak cari makan memang meraban lah.. cari punya cari atas suggestion pakcik gi BAKAUGRUV.. hampeh 10kali ganda... benci hate.. tolong jangan pegi situ..memang worst ever.. makanan order kul 10 baru dapat.. dapat2 je mangkuk bersemut..berenang2 dalam sup dan luar.. memang aku nak jerkah je rase sejam lebih dah kot..anak2 kebuluran..dan mengantuk..

Orang lain dok sedap sorak sorai tgk JDT vs PAHANG aku dok hangin 1 badan.. sebab bila tengok budak 2 org ni dah mengamok aku lagi hangin..

Then dekat 10.30 baru datang mknn sume.... rase sangat tawar...bihun sup x bertumis... asam pedas tawar.. kurma daging dorg sedekah pon tawar hebe..lamb chop segala...sejuk je... ko dah kenapa nak berniaga ke x?? memang nak maki je kedai tu aku rase.. tapi sbb dah lapa telan jugak..ameer totally reject xmau mkn.. adik makan dua 3 mulut.. xlalu tgk mknn tu dah...sedih...bayar mahal gile!!!

tengah aku dok makan si kecik ni dok bangun duduk kat kerusi.. banyak kali..benda baru dapat..memang seronoklah.. sekali tengah aku nak telan gedebush... tersembam lah dia kebumi..dengan kerusi2 sekali terbalik..xtau camne leh terlepas dr tangan aku..melolong terus...sua nenen xmau ...air xmau...lap muke dalam gelap2...terus aku tinggal je meja dengan fmly2 aku sume..dok dalam keta.. 

Maka esoknya... jadilah gini muka adly...kat dahi tu benjol xsurut2 lagi..sebab xtuam..mana nak perasan dalam kalut gelap2..kalau kat umah terang benderang mesti aku tuam terus..hidung pon luka kat tepi..ngan tepi bibir..sian adik... memang bahana kedai cam hampeh..hati mendidih..huhu...


Esoknya belaka2 dok sakit perut hasil makan kedai BAKAUGRUV..tempat je cam hebat..makanan langsung xde bintang...
babai..worst ever..sekor2 muka macam nak mintak kena hempuk je..laki aku pun bengang..
 

2 comments:

  1. aku kalau g sana memang bab makan tak best.. ko makan je la kat hotel dia tu... itu dah cukup ok... lain enth la.. rasa hampeh je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan kat hotel breakfast esok tu mak ai..ramai gile..beribu2 org..huhu..mmg full house kt restoran dia...ktorg mkn bwh canopy besar tu..tu pun ok sangat dr mkn kt kedai aku cite tu..mmg tahap xtau nak habaq

      Delete