Friday, November 14, 2014

Drama anak teruna..

Arini nak kongsi gambar2 dari rentetan adik kesayanganku berkahwin..tapi bukan nak kongsi gambar pengantin seminggu tu hehehe... nak kongsi kisah anak teruna maketty...Ameer Zikry...

Dia ni memang rapat gila dengan suklin tu..yelah kami dari lepas kawen..beranak...sebelum pindah dulu duduk umah mama kan...so memang rapat sangatlah..suklin plak suke budak2..suke buli anak2 sedara dia.. tapi sebab kami stay umah mama dulu so rapatlah dari anak2 sedara yang lain...

So alkisahnya...ameer memang taulah suklin dia nak kawen.. tapi konfius nak kawen dengan sape..hahaha...budak baru 3tahun kot...jap2 tanya...mommy..suklin nak kawen dengan sape??? dengan mommy ke?? dengan abang ke?? hahaha...puas terangkan kat dia... bila cakap abang ingat x uncle Ai?? yang slalu datang umah tu.. oh.. uncle... pastu ulang balik soalan same..

Sampailah hari akad nikah..dia tengok je suklin dia pakai cantik2..dialah paling kecoh jerit2..hahaha

nah siap teman masa akad nikah nak berlangsung..siap pegangkan bunga...alahai anak mommy..lepas akad nikah buat havoc atas pelamin masa sarung cincin..xde pic..xdan kalut nak suh dia turun hahaha..drama sungguh budak ni haha

amek gambar suklin dia..

naik pelamin bagi restu...

sume tetamu dah kenal kot anak bujang i ni..memang sampaikan yang tanya anak sapo tu??hahaha

masa lepas kenduri kami stay kat hotel Pullman sebelah TMCC tu..pagi2 breakie terserempaklah ngan pengantin baru..kemain pengantin lambat turun breakfast almost 10 pon haha..
uncle ai dia pun statlah tanya... Ameer skang ni kite dah boleh kawan ke?? hahaha.. 
drama2..


 
 

No comments:

Post a Comment