Monday, July 16, 2012

Update Ameer 11months & half ('',)

Sedikit update tentang ameer dikala usia hampir 11m & a half..
  • Ameer tidak merangkak sebaliknya mengensot dengan lajunya...hehehe...lawak sungguh..
  • Sudah pandai turun tangga dengan cara duduk, kaki juntai & bontot dulu..
  • Berdiri dengan sendiri..laju2 tanpa bantuan..
  • Berpaut pada sesuatu..pastu jerit suh orang tengok dia..
  • Tidak menangis manja cam dulu2 if terjatuh, tersembam tersungkur..dah tough sikit kot
  • Selalu terselit bawah kerusi & meja..haruslah bila dah start mengensot..hehe
  • Bertatih-tatih langkah yang sangat besar..
  • Meniti tepi2 sofa sendiri..
  • Pandai kissing..mommy & daddy..
  • Sudah menyebut mommy (mimi), daddy (daday), jerit Naaaaakk
  • Faham bila sebut geram (dibuat aksi genggam tangan dengan mulut senget sambil bunyi grrr!!)
  • Faham bila sebut cer buat mata cantik..(dipejam2 mata sekali dengan senyum manja) hehehe.. melt!

How time flies.. ramadhan ni ameer bakal genap setahun.. masyaallah..bangun2 pagi tadi teringat setahun lepas sekarang tengah sarat..hehe... rindu nak berpreggy tau dok.. but tunggulah setahun lagi.. rase cepat sangat anakku ni membesar..dan makin ganas tidur if share katil dgn me & hub.. mangsa sepakan penalti adalah daddy dia..hehe..

minggu sudah ameer demam ingat x??? orang kata demam nak besar.. betullah dalam sehari, dua macam2 dia dapat.. semua yang di atas ni dia dapat dalam 2,3hari jer tau..sekaligus..hehe..so xsempat nak menikmati or capture pic..cepat sangat..

Ni je bukti dia sudah cuba berdiri..ni masa demam aritu.. sekarang dah tegak je.. hehe..

 

2 comments:

  1. Nnti buat besday party ms buka puasa la..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..maybe nak wat pulut kuninglag bg jiran2 buat berbuka..hehehe

    ReplyDelete