Monday, March 02, 2015

Cameron Highlands..We Love

Oh my...its been awhile since maketty last post kan..kan..
Dah selow melow je blog ni..
Hidup segan mati pon segan gak...
Sekali dua kala dok pikir gak nak tutup terus ke blog ni...
Dah xberapa rajin nak kongsi ape2...hehe..
Biasalah kehidupan ada upside down..
Cuma malas nak panjang cerita...
Kalau mau kongsi pun yang enak2 dan gembira je...

Macam dalam gambar di bawah ni...
Ofkoslah cuti2 dengan family tercinta...


View from our penthouse

1st time mommy dtg dulu dengan daddy ameer dalam perut, 2nd time dtg ameer dah lahir adik dalam perut..3rd time..xde pape dalam perut hahaha...


He loves strawberry..dalam masa dalam perut lagi dah makan banyak2 hehe


Budak masham..love strawberry too


Suke nau cium2 bunga..risau betul maketty..takot elergik plak..
diakan ade eczema & asthma..huhu..but so far dah terkawal n recovering so much..Alhamdulillah..


Always be my baby...clingy baby..hehe..selagi masih adik..;p



Pergi time cuti panjang mcm CNY ni hui memang mencabar..jem dia kalah kat KL k...
Apepon we olls enjoy!!!




1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete