Tuesday, September 04, 2012

Mimpi..

Minggu sudah terjaga jam 3pg...gara-gara mimpi buruk..(mimpi laki ku kawin lg!!! mmg buruklah!!) pastu terus nanges2 peluk my hub..dia plak terjaga cuak..n mak sambung bercucuran.. sampai subuh..

tiba2..subuh2 pagi tadi.. tiba2 tengok en. hub sapu2 airmata...apsal plak ni.... sambil nurse ameer tanya-tanya lagi... xmau jawab..tup2...dia sapu airmata lagi.. adoi..apsal ni..mimpi apa plak ni... empat tahun sekali pon laki ku sangat susah nak menitikkan airmata..

So sebab nak tau gak...dia hanya kata "abang mimpi sayang meninggaldunia"................

10 comments:

  1. lin pun pernah mimpi laki kena goda and ikut perempuan lain... menangis tersedu2 sampai hubs bangun. tp hubs xde la plak mimpi sampai nangis... ihiih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amat janggal sungguh bila tgk hub bgn nanges.. siang2 buta pon xpnah nanges.. ade skali dua bila mIL nk gi mekah dulu...tu jelah..haish..hehehe

      Delete
  2. ..hahahaha... i got it!
    Memang la die kawen lain sebab u meninggal....hahaha
    astagfurillah~...just kidding k...cume cube mentafsir mimpi both of u...haha...
    klakar la u ni mak etty...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciss sampai hati kak zihan!!! pok tot kang...

      ye balik kg i menaksir balik...huhu...makan dalam sungguh!

      Delete
    2. hehe...sorry dik...bukan pe..cam bersangkut paut plak mimpi korunk berdua nih...hahaha...adik mimpi die kawen lain...sebab ape kawen lain??...then later die plak mimpi adik meninggal...hahah...that's the reason...haha..

      tp tu kan mimpi je..org kate opposite way happen...=)

      Delete
    3. yang etty mimpi tu pas bgn terus ludah kiri...hehhee...org kate kalau mimpi xelok bgn ludah kirikan.....

      xmarahlah kak zihan..ajal maut jodoh ditangan Allah..kan2..

      Delete
  3. eerrkkk..betul2 mimpi ngeri ar...aty pernah gak mase awal kawen dulu mimpi macam asben awak...memang nangis2 meleleh air mate sedu2 lepas tu...takutttttttttt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kan2...syahdu je bila dia nanges pepagi buta..tp bila seharian semalam dok terpikir2 jgklah..xde siapa tahu kan...sume rahsia Allah..mimpi ni kdg2 ade baik kdg2 ade tidak...

      Delete