Monday, January 30, 2012

Frou..flipflop

sedang menunggu ini..frou black..
hubster dah pesan semalam masa otw back from his hometown..
suh jimat2 lagi2 xlama lagi nak pindah rumah...
tadi tengah2 browse fb tibe2 nampak sale ni..
terus tanya size, price.. then tengok kaki..
okeh kesian kaki ku lame x tukar baju...last beli sandal masa ameer dalam hari..
so dekat 6bulan dah..tahan sungguh selipar omak2 brand POLO ni..price pon mahai..berbaloi pakai..
now x sabar nak tunggu hat atas...

u'olls jangan kasi tau sama itu incik suami saya tau! plisss... huhuhu..



p/s: macamane nak belajar tahan napsu shopping??? selain puasa sunat??


4 comments:

  1. wah cantik nye, lama tk shopping kasut.last shopping thn lepas.tp bukan time raya.

    ReplyDelete
  2. ha tulah...etty pon lame xshopping kasut...pregnant dulu pkai sandal org laki...hehehe...ni baru nk beli sandal comey sket..

    ReplyDelete
  3. kita pon lame benau dah xshopping kasut. dulu ada beli ini fitflop pakai dekat dua tahun. tahan nak mamp~~kita beli brang mahal2 pakai sampai hancur. tp belom smpat hancur betul2 dah kena gonggong anjing. hah hah hah. lepas tu pakai clarks je sejak bln 6 tahun lepas. hi hi.

    ReplyDelete
  4. haha...ha tahan smpi 2 thn ni best...tp xnk kne gonggong anjing hehe;p tulah alah membeli menang memakai...biar beli berbaloi pkai kan kan...

    ReplyDelete