Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Monday, December 20, 2010

Monday Blues....

Salam...HAi u'olls...its been ages since my last update...hehe...
i sangat2 busy...with marriage life...hehe....bukan mengeluh but its true...sumtimes xdapat nak adapt dengan keadaan sekeliling....thanx to hubby yg sanggup berulang alik sent me to the office...bangi-ampang okeh...everyday on time...hehehe...siap leh breakfast2 dua2an gitu....oh dia bercuti seminggu jage adik2 ye...me xdpt cuti...bank byk bg project...hehehe...oh hubby sgt helpful...from laundry...kemas umah..masak @ beli2 lauk...i xsempat langsung nak masak okeh...sempat wt breakfast sempoi2 je...have to rush ke ampang awal...then balik...hui sampai umah pon quite late...kesian adik2 lambat makan....

last week macam2 yang berlaku....duty my hubby & me take over sIL & BiL take care my BILs..since my PIL touchdown from Holy Land on friday...in the midst of the week my so called neighbor's mom passed away...Al-Fatihah..semoga arwah ditempatkan diKalangan org2 beriman...its shocking news...coz xpenah lg jiran2 terdekat sebelah umah...may arwah rest in peace...

So for today update...no pic utk dikongsikan...sgt malas nak upload...(huhu...sebenarnya belum transfer from hubby's phone)...pic yg ingin dikongsikan perihal menunggu ketibaan para jemaah Hajj...jom kita tanam azam same2...nak cepat2 menunaikan hajj...menuju kesempurnaan hidup...hubby said...insyaallah...now me & him planning nak buat umrah...then insyaallah...nak kne rajin buh duit kat tabung haji tuh hehehe....Must Target...! insyaallah...


So till then...Wasalam....

No comments:

Post a Comment